Váš nákupní košík

Ukaž nákupní košík
Zákazník nepřihlášen
Celkem v košíku - 0 Kč

Hledat

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky upravují a upřesňují práva pro vzájemný obchodní vztah mezi kupujícím a provozovatelem internetového obchodu www.naradi-kostelecky.cz . Provozovatelem internetového obchodu a zároveň prodávajícím je: Michael Kostelecký, IČO:68890281, DIČ:7304060511, se sídlem na adrese Nezamyslova 660/3, 12800 Praha 2 Nusle, a provozovnou na adrese 12 Jaromírova 12/660, 12800 Praha 2 - Nusle. Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

KUPNÍ SMLOUVA

  • Kupní smlouva vzniká na základě závazného potvrzení objednávky (kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí). Na základě uzavření kupní smlouvy (závazné potvrzení objednávky a odeslání) je realizován prodej zboží. Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována. Akční nabídky a slevové akce jsou platné vždy dle termínu u dané akce uvedené či do vyprodání zásob. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
  • K potvrzení objednávky dochází elektronicky po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.naradi-kostelecky.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech (k tomu více v sekci „Ochrana osobních dat”).
  • Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2–10 pracovních dnů. V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu
  • Při převzetí zboží kupující obdrží dodací list, který je zároveň záručním listem v případě, že není přiložen záruční list výrobcem.

DODACÍ PODMÍNKY

  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, neuvede-li kupující jinak. Zboží zasíláme po celém území České republiky. Zásilky jsou dodávány Českou poštou , DPD nebo PPL. Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepsat protokol o poškození a zásilku nepřebírat. Zboží objednané v sobotu, v neděli a ve svátek zasíláme následující pracovní den. Zboží objednané ve všední dny (pondělí až pátek) do 14:00 hod. zasíláme, pokud je na skladě, ještě v tom daném dni; zboží objednané po 14:00 hod. zasíláme následující pracovní den. Doporučujeme uvádět dodací adresu, na které budete v dopoledních hodinách, aby Vám bylo zboží dodáno osobně. Pokud Vás Česká pošta nezastihne na udané adrese, zásilka bude uložena na poště, kde si ji můžete vyzvednout do 7 dnů. Zároveň Vám bude zanechána zpráva.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

  • Běžné rozvozní hodiny jsou v pracovní dny (Po-Pá) mezi 9.00 - 17.00h. Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, který je zároveň záručním listem v případě, že není přiložen záruční list výrobcem. Součástí dodávky není instalace zboží (není-li předem dohodnuto jinak).
  • Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  • Platba v hotovosti je možná při osobním odběru zboží.
  • Platba dobírkou při dopravě přepravní službou.
  • Platba předem bankovním převodem na základě vystavení zálohové faktury.

DOPRAVA ZBOŽÍ

  • doprava zboží ke kupujícímu při objednávce do – 5000,00 Kč dopravu hradí kupující
  • doprava zboží ke kupujícímu je při objednávce nad 5000,00 Kč ZDARMA - dopravu hradí prodávající (do 30kg)
  • osobní odběr je možný v Praze na adrese Jaromírova 12/660, Praha 2 - Nusle, 128 00 pouze po objednání na e-shopu - neúčtujeme žádný poplatek, zboží je možno vyzvednout po předchozí domluvě (telefonické, e-mailové)
  • u těžších a objemnějších zásilek bude přepravné sjednáváno individuálně dohodou mezi zákazníkem a dodavatelem.

CENA DOPRAVY ZBOŽÍ

  • Osobní odběr na prodejně – platba při odběru | 0 CZK
  • Osobní odběr na prodejně – platba bankovním převodem předem | 0 CZ
  • Česká pošta – obchodní balík – platba na dobírku | 190 CZK
  • Česká pošta – obchodní balík – platba bankovním převodem předem | 160 CZK
  • PPL - obchodní balík - platba při převzetí zboží | 160 CZK
  • PPL - obchodní balík - platba bankovním převodem předem | 140 CZK
  • DPD - obchodní balík - platba při převzetí zboží | 145 CZK
  • DPD - obchodní balík - platba bankovním převodem předem | 120 CZK

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

  • Ochrana osobních údajů se řídí při platnými zákony České republiky. Veškeré informace o zákaznících slouží výhradně pro interní potřebu. Pro zaslání Vámi objednaného zboží potřebujeme znát některá Vaše osobní data - identifikační údaje, tj. jméno, adresu dodání, telefon a e-mail. Údaje jsou nutné k vyřízení objednávky. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Kupující může svůj souhlas s uchováváním osobních údajů kdykoli písemně odvolat. Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti pouze v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). V takovém případě neplatí výše uvedené záruky.
  • Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

  • Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s kupujícím) zejména v případech:
    • Kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě kupujícího.
    • Kupující vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
    • Kdy není schopen doručit zboží v daném termínu.
    • V případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává.
    • Kdy se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.
    • Kdy byla omylem uvedená chybná cena informačního systému.
    • V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
    • V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka bezodkladně převedena zpět na účet kupujícího.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí.
  • Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek podle posouzení, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Na pozdější reklamce způsobené dopravcem nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. K reklamaci je nutné ve všech případech zaslat reklamovaný produkt, předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení (popř. Záruční list) a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dní na jeho uvedený e-mail, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne uplatnění (převzetí) reklamace. Veškeré náklady na zaslání reklamovaného zboží nese zákazník (kupující), který je povinen reklamované zboží zasílat prodávajícímu zpět doporučenou zásilkou, zásilky zaslané na dobírku nebudou prodávajícím přijímány.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  • V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této době, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
    • a) kontaktujte nás písemně, že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy
    • b) uveďte číslo faktury a datum nákupu
    • c) je potřeba nepoškozené zboží, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání)
  • Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, zašlete jej zpět na expediční sklad: (adresa prodejce) Michael Kostelecký, Jaromírova 12/660 , 12800 Praha 2 - Nusle
    • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování a s originálním dokladem (fakturou) o koupi zboží
    • zasílané zboží musí být dostatečně pevně zabaleno, aby nedošlo k porušení obalu, jinak by nemohlo dojít k vrácení peněz z důvodu porušení obalu při přepravě
    • zboží posílejte doporučeně a pojištěné, protože neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14-ti pracovních dnů po obdržení neporušeného zboží zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek neakceptujeme odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího (zákazníka) zpět.


Vážení spotřebitelé, dovolte vás informovat, že od 1.2.2016 je příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce, na adrese www.coi.cz.

Veškeré dotazy a nejasnosti rádi zodpovíme.
Přejeme příjemný nákup z pohodlí Vašeho domova!
Máte připomínku nebo námět, napište nám.
Každý Váš podnět nám poslouží pro zkvalitnění našich služeb.